Nákupné centrum dnes už nie je len centrum nákupov, ale aj zábavy a stretávania ľudí. Je to miesto, kde sa človek môže ohriať pred chladom z vonku alebo v lete sa takisto môže ochladiť pred teplom vonku. Môže tam zájsť na celotýždenný nákup alebo sa len tak poprechádzať. Môže si ísť zacvičiť, navštíviť kino alebo sa stretnúť s kamarátkou. Spojiť príjemné s užitočným a zároveň s návštevou kina aj nakúpiť. Jednoducho dokonalé.
Je to jednoduché riešenie. Mať všetko pod jednou strechou. To sa naozaj podarilo ľuďom, ktorí to projektovali. To boli výmyselníci. Také obchodné centrum, aby človek nemusel chodiť po celom meste, ale stačilo mu jedno menšie centrum, kde nájde všetko. Skoro by som bola zabudla, dnes sa tam dá už aj dať očesať, dať si spraviť nechty alebo vytrhať obočie. Na čo si len pomyslíte, to vám tam poskytnú.
Veď v predchádzajúcich riadkoch sme si na to aj odpovedali. Je tam všetko, čo človek hľadá. Od malých drobností až po nákup auta. Je to pohodlné, jednoduché a výhodné. Človek by si pomyslel, že je to perfektné. Skvele vymyslené, tí čo to vymysleli by si zaslúžili ozajstnú poklonu. Riadnu pochvalu, nielen to, že sa dané centrá využívajú, ale aj to, že by boli niekde spomenutí.
Ďalším dôvodom toho, že je tam tak veľa ľudí by mohlo byť aj to, že dnes už nie je také populárne chodiť na prechádzky s rodinou do prírody, ale populárnejšie je ísť s rodinou do nákupného centra. Aj deti na školských výletoch idú do nákupného centra, kde ich učiteľky vypustia a oni si tam pár hodín pochodujú a nakupujú. Učiteľky majú pokoj a žiaci sú šťastní, lebo môžu nakupovať. To je paradox, že? Človek by povedal, že deti by boli šťastnejšie niekde v prírode, kde ich nebrzdia žiadne múry a môžu sa voľne pohybovať. Nuž, doba sa zmenila. O dosť.